Floria 2014 Putrajaya ~ Kucing Miow Cat

23:39

Assalamualaikum.. kali nie kat Floria 2014 Putrajaya ada pameran kucing.. Fiza sempat ambil gambar beberapa ekor sebab banyak kucing yang tidur waktu tu.. mungkin sebab cuaca yang panas.. Kucing pun nampak tak bersemangat.. tapi still kiut dan comel..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Fiza minat kucing siam yang muke penyet.. hehe.. semua kucing comel kan.. Ok lah.. Fiza pun dah penat sangat nie.. nak tidur dah.. nanti nak bangun memasak untuk sahur pula.. Bila dah update entry rasa lega sikit.. kalau tidak rasa macam ader perkara yang terbengkalai.. 
p/s : Good Nite, sambung esok pula.. itu pun kalau internet tak meragam.. bye .. zzzzzzz

You Might Also Like

27 kitty baik hati komen

  1. apesal comel sangat kucing-kucing ni?hehehe..comel3!! <3

    ReplyDelete
  2. Selamat malam...comei la kucin2 ni...

    ReplyDelete
  3. Semua pun comel! Selamat berpuasa fiza

    ReplyDelete
  4. hahaha... muka kucen2 pemalas nak posing... tapi comellllll sangat ! Sha dulu ada bela kuceng siam kawin dengan persian... anak2 semua bulu lembut sangat.... tapi abah Sha buang sebab banyak sangat :( sayang wooo

    ReplyDelete
  5. comeynyee.. Salam Ramadhan.. syukur masih diberi peluang...

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, kucing yang pertama tu comel sangat! Saya suka sangat tengok kucing tuuuuu! Ahhhhhhhhh :D

    ReplyDelete
  7. CT suka kucing jugak..!!!!!!! amboi geramnya dok lena tidur eeee gewam.. alaa nak pi jenguk floria tapi panas ahahaha mengade kan.. btw :

    Alhamdulillah masih berkesempatan bertemu ramadhan.
    Selamat Berpuasa dan menyambut ramadhan.. Semoga puasa kali ini lebih baik dari yang sebelumnya.

    Jemput singgah,
    www.sitiyangmenaip.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. saya tak sabar nk ada rumah landed.. nk bela banyak2 macam kazen saya.. syok gi rumah dia sebab banyak gile kucing!

    ReplyDelete
  9. No 3 tu gemuknyerr... :D
    No 9 tu comei...

    ReplyDelete
  10. Comelnye kucen ni..mane la tak tido nye. Gemuk2 nau kucen dia. Adesss.. I love meow.. Tp syg, ade alah kucing. T_T

    ReplyDelete
  11. Comelnya...kita suka kucing...

    ReplyDelete
  12. tahniahh sis :)
    http://cikmanissweet.blogspot.com/2014/06/jejari-manis-jun.html

    ReplyDelete
  13. sangat2 comel!!!Geram..bru je siap bg kcing sy mkn..hihihihih ~Mreka xpuasa~hihihihii

    ReplyDelete
  14. ala comelnya...suka tengok yang kaler putih tu...gemuk ! dapat peluk best ni hehe

    ReplyDelete
  15. amboi santainya mrk tido ... salam ramadhan . mohon maaf andai ada tulisan dn komen sis yang mengguris rasa . selamat menjalani ibadah puasa .

    ReplyDelete
  16. Geram tengok kucing yang gemok-gemok..

    ReplyDelete
  17. ala comelnya.....tido kuat ni...hehe>.<

    ReplyDelete
  18. Comelnya kucing kucing tu.. Geram je nengoknya...

    ReplyDelete
  19. geramnya tgk kucing2 ni.. nina pun suka kucing siam.. tambah2 kalau mata biru

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah