Chinese cuisine di Thai Base Restoran, Kota Damansara

17:03

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa.. cewah.. hehe.. minggu lepas 21 Ogos 2015 di Restoran Thai Base yang terletak di Bandar Sri Damansara syarikat Fiza telah menganjurkan majlis makan malam bersempena Aidilfitri.. walaupun raya dah habis, still nak sambut juga.. kemeriahan tetap ada bila member2 daripada cawangan KL dan Kota Kemuning bersama-sama dengan kakitangan Ibu Pejabat bertemu.. Bukan senang nak gathering bersama.. time makan macam nie la baru dapat jumpe..
Fiza kongsikan sikit gambar sekitar majlis.. banyak nye gambar makanan jer.. hehe... jangan terliur yer..
kami mak-mak dara yang cun.. anak dara ada 2 orang 
Belakang tu bos semeja dengan staf 
menu chinese cuisine 
Butter prawn.. mmg kegemaran sesangat nie.. 
Tom yam soup 
Lemon Chicken.. kalau tak de mmg tak sah la..
Mix Vege 
Siakap Chew Chow dan tiada dalam gambar Siakap Thai Steamed 
Fiza bawa Baby Thaqif.. mujur Thaqif sporting malam tu..
bijak anak mama.. >_< 
Meja bapak-bapak budak..senyum lebar Mr. Hubby
Baby Thaqif pun jadi pujaan malaya malam tu.. dia je baby yang ada.. Fiza pun terpaksa bawa sebab mana ada baby sitter nak jaga budak malam2.. 
Aunty Nadia 
Aunty Liza
Kakak Zarra
Memang seronok Thaqif malam tu.. semua orang nak pegang cium dia.. malam dah ngigau.. tula sape suruh seronok sangat kan.. hehe
Alhamdulillah majlis berjalan lancar dan semuanya dapat makan dengan kenyang.. sesi bergambar ada tapi memandangkan Fiza dengan baby maka terbatas la sikit.. kalau tak pantang nampak kamera, ade je muka nie.. 
Wassalam.

You Might Also Like

7 kitty baik hati komen

  1. Sampai ngigau yer Thaqif, sian dia...

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini fiza...wahh...meriahnya...makanana pun bnyak buat diana terliur...hihi...aunty2 thaqif pun ramai...hiji

    ReplyDelete
  3. meriahnya..makannanya pun menarik. terliur pulak..ehehe

    Maisarah singgah dari Blog MaisarahSidi.com :)

    ReplyDelete
  4. sedapnya tengok makanan tu kak fiza :)

    ReplyDelete
  5. Teringin nak makan tomyam lepas tengok gambat tomyam tu :D

    ReplyDelete
  6. sedapnye nmpak mknan tu, tgh lapar pulak ni..

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah