Restoran Mohd Chan Rawang

11:19

Assalamualaikum.. Throwback belanja Mr. Hubby makan kat Restoran Mohd Chan Rawang. Belanja sebab besday dia yang jatuh pada hari raya pertama...
Tak sempat nak celebrate kat kampung, kita celebrate kt Rawang jer..
Fiza pilih makanan cina muslim untuk bawa Mr. Hubby makan.. tapi sebenar tuan badan sendiri yang teringin nak makan.. hehe
Mujur Mr. Hubby pun ikut je.. 
Cawangan baru dibuka sebelum bulan puasa kalau tak silap 
Nie la favorite Fiza, Butter Prawn.. 
Baby Kailan sos tiram  
tak lupe Lemon Chicken.. nyum nyum
Sizzling Taufu
paling penting nasi putih.. 
Sorry sayang Thaqif, boleh tengok jer.. 
kesian nampak macam dia ada selera nak ikut makan jugak
Next month Baby Thaqif dah masuk 6 month.. Mama dah jenguk2 resipi untuk bagi Thaqif makan..
eksited rasenye..
Harga di sini memang berpatutan dengan menu dan yang penting sedap.. Cuma Fiza tak sediakan kek je untuk Mr. Hubby.. hehe, seganla kan.. dah tua2 pun nak kek lagi..
Buat Mr. Hubby, Fiza doakan keluarga kita sejahtera dunia dan akhirat, dipermudahkan dan diperbanyakkan rezeki, sentiasa mendapat rahmat dan hidayah daripada Allah dan semoga kita sekeluarga bahagia hingga ke Jannah.. Amin..
Wassalam.

You Might Also Like

8 kitty baik hati komen

  1. Salam singgah petang fiza...sedapnya semua makanan tu...Diana pun paling suka butter prawn...

    ReplyDelete
  2. salam ukhwah, kak ana singgah malam ke sini, belum berkesempatan lagi menjamu selera disini,nampaknya samalah kita tinggal di rawang juga :) jom kenal-kenal aizzawa :)

    ReplyDelete
  3. Bestnya bila birthday hari raya pertama ^-^

    ReplyDelete
  4. sedaapnya butter prawn ngan baby kailan tuhhhh...nyuuummmy

    ReplyDelete
  5. comelnye thaqif,, hee da besar da dye..

    ReplyDelete
  6. Restoran ni agak famous kan, kak Fiza?

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah