Restoran Laksa Hut ada jual laksa saja ke?

10:29

Assalamualaikum. Waktu makan tengah hari mesti terfikir nak makan apa yer. Apa kata ke Restoran Laksa Hut. Mula-mula tertanya-tanya tak kan restoran ini menyediakan semata-mata laksa. Tak singgah maka tak tahu, sudah singgah baru tahu. Menu utama adalah laksa utara tetapi restoran ini turut menyediakan nasi lemak, mee kari & char kuey teow. 
Restoran Laksa Hut
Self service
Bahan-bahan yang diatur dengan kemas. 
Fiza dan Lyn membuat pesanan mee kari. 
Laksa utara pilihan Aida dan Along 
Orang cantik memang suka selfie.
Aida yang comel selalu.
Along yang sentiasa cantik.
Serius bila dapat makan.
Forum untuk makan tengah hari.
Apa yang nak dikatakan mee kari memang pekat dan terbaik. Laksa utara pun sedap. Kalau craving sangat nak makan mee kari atau laksa boleh singgah di Laksa Hut. Lepas ini kalau datang Fiza nak cuba menu lain pula. Pembaca yang tinggal di Sg. Buloh boleh singgah di Jalan Dataran Villa Putra 1, Taman Dataran Villa Putra, Sungai Buloh.
Wassalam.

You Might Also Like

5 kitty baik hati komen

  1. memang dah tak pandang kiri kanan bila makan tu ye..hehe

    ReplyDelete
  2. Bestnye kedai ni.. semua menu nampak sedap jerk..

    ReplyDelete
  3. Mcm bunyi pizza hut hehe..ehh feveret sy juga tu laksa aduhh sdpnya

    ReplyDelete

Bacaan Tambahan


Google+ Followers

Pa&Ma Dis 2016

Pa&Ma Dis 2016
Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Okt 2016

Pa&Ma Okt 2016
Thaqif dan mama masuk majalah

Pa&Ma Apr 2016

Pa&Ma Apr 2016
Mama dan Thaqif masuk majalah

Pa&Ma Jan 2016

Pa&Ma Jan 2016
Thaqif masuk majalah

Lisa Ogos 2014

Lisa Ogos 2014
Masuk majalah